POS HoReCa este unul din principalii distribuitori al Softului de gestiune si vanzare MicroERP. De peste 12 ani...
Softul nostru de gestiune si vanzare deserveste o gama foarte larga de activitati din cadrul companiei dumneavoastra , de la intocmirea documentelor de tip NIR, raport de gestiune , proces verbal de inventariere, proces verbal de modificare de pret, pana la emiterea documentelor de iesire din gestiune de tip bon fiscal, factura, aviz, bon de consum sau bon de transfer intre gestiuni.
In urma procesarii acestor documente, veti beneficia de o analiza foarte buna a rapoartelor de vanzari periodice pe gestiuni, pe vanzatori, pe produse si pe documente.
Beneficiile utilizatii programului de contabilitate primara MicroERP vor fi de natura cresterii exponentiale a vanzarilor, datorate unei statistici foarte clare a celor mai bine vandute, respectiv a celor mai slab vandute produse din gestiune.
Programul de gestiune si vanzare MicroERP dispune de monitorizarea vanzarilor, astfel incat erorile , fie cauzate voluntar , fie cauzate involuntar de catre operatori, vor fi raportate si tinute sub control.
La nivel de facturare, programul dispune de posibilitatea alocarii de preturi, respectiv discounturi preferentiale, pe parteneri. Astfel , clientii fideli se pot bucura de preturi mai avantajoase la facturarea unor cantitari mai mari de bunuri si/sau servicii.
Programul dispune de un modul de promotii si happy hour ce se pot aplica la nivel de discount sau la nivel de pret pe orice gama de produse, pe orice perioada, pe orice client.
Leave a comment
Log in to post comments