Latest posts

Popular posts

Ce reprezinta un echipament POS?

April 1st 2018
2979 Views
Liked

    In traducere libera, POS - Point of Sale, insemna punct de vanzare.

    In functie de capacitatea sa, o unitate, fie ea un magazin, un restaurant, un service-auto, un depozit de materiale de constructii, un hotel, etc. poate avea unul sau mai multe puncte de vanzare (POS).

    POS-urile, de regula, sunt alcatuite din: calculatoare cu monitoare touchscreen integrate sau anexate, case de marcat, seratre de bani, cititor de coduri de bare, la care se pot adauga, dupa caz, balante electronice (cantare), cantare de etichete, imprimante de etichete, terminale de inventariere sau alte dispozitive mobile de inventariere si, nu in ultimul rand, un soft de vanzare.

    Echipamentul POS are capacitatea de a eficientiza timpul si maniera de vanzare, dar si de a elimina eventualele erori in vanzarea produselor scanabile si cantaribile.

    Monitoarele touchscreen sunt dispozitive cu ecran tactil ce au functia de localizare a zonei de pe ecran atinse de catre operator si ofera beneficiul vanzarii la nivel de pictograme pentru produse ce nu au coduri de bare si pentru validarea bonului fiscal la finalizarea vanzarii.

    Monitoarele touchscreen pot fi integrate intr-un sistem POS all in one sau pot fi achizitionate separat si conectate la un calculator cu sistem de operare. 

    Datorita exigentelor utilizatorilor si a dorintelor acestora de a tine pasul cu tehnologia de ultima ora, monitoarele touchscreen au beneficiat de o evolutie foarte mare, de la ecranele banale cu folie rezistiva pana la ecranele touch capacitive, care au ajuns sa dispuna de numeroase avantaje, cum ar fi: rezistenta la temperaturi foarte ridicate sau foarte scazute, rezistenta mare la socuri sau functii anti-vandalism sau rezistenta la apa si, implicit, o durata lunga de viata.

    De asemenea, in functie de necesitatea utilizatorilor, exista si monitoare touchscreen mai complexe, carora li se pot atasat dispozitive periferice, cum ar fi: cititoare de carduri (MSR), cititoare de amprenta (biometrice), cititoare de coduri de bare si/sau afisaj client (VFD), respectiv monitor client.

    In concluzie, un monitor touchscreen este o alegere ideala pentru afacerile cu activitate in domeniul retail sau horeca, acesta eficientizand timpul de lucru si facilitand o vanzare cu minim de erori.

Leave a comment

Log in to post comments

SUS